2 Mart 2011 Çarşamba

Trendy: Bu Bahar Ne Giymeli?

Evet biliyorum havalar hala soğuk bahar havasına giremedik ama öyle oturup beklemekle olmaz. Bahara hazırlık yapmak gerekir, ki ben şimdiden hazırlıklarıma başladım. Tüm markalar bahar koleksiyonlarını satışa sundu bayanlar, neler trendmiş bir göz atın ve kendinizi alışverişe verin. Havalar ısınsın, çiçekler açsın, gezip tozalım, sokakta kendimize baktıralım dimi ama :)

1. Neon Pantolonlar
Dikkat çekmeye hazırmısınız? Neon renkler bu sene ilkbahar-yaz koleksiyonlarına damgasını vurdu. Çantalarda, elbiselerde,eteklerde her yerde renkler parlak ve göz alıcı. Ama siz bana güvenin önceliğinizi pantolonlara verin. Bu sezon dolabınızda bulunması gereken ilk olmazsa olmazımız neon renklerde bir pantolon. Özellikle pembe kotlar bu sene her yerde olacak demedi demeyin. Özellikle ZARA'da çok fazla alternatif var bi göz atın derim.

 


2. Tulumlar
Tulumlara bayılıyorumm, bayılıyorumm!! Ben bi tane çoktaaan aldım ama havaların ısınmasını bekliyorum. Tulumları havanın sıcaklığıına göre deri ya da kot ceketlerle çok rahat kombinleyebilirsiniz. Yalnız düz renklerden ziyade baskılı modeller daha hoş gözüküyor sanki. Sizce?
Tulum burda 44 beden gibi görünse de aslıında 36 beden :) Tulumu alırken desenine resmen aşıık oldum. (Koton)





3. Maxi Elbiseler
Mini elbiseler dolaplarda yerini korurken, yanına bir de maxi elbiseleri eklemenin zamanı geldi. Renk renk, çeşit çeşit her mağazada mutlaka zevkinize uygun bir tane bulabilirsiniz. Ben Forever New ve ASOS'taki modellere bayıldım, yolunuz düşerse bir bakın.







4. Şapkalar
Bu bahar sakın şapkasız dışarı çıkmayın bayanlar! Özellikle maxi elbiselerle müthiş duruyor. O kadar güzel ve farklı modeller var ki arasak neler buluruz :)





5.Dantel
Bu sezon yine sıklıkla göreceğiz şeylerin başında geliyor dantel. Dantel, kısmen ya da komple, bütün kııyafetlerde kullanılıyor. Hem sade hem de seksi olmak istiyorsanız mutlaka dantel bir etek, bluz, ya da elbise alın kızlar!!




Farketmeden hep beyaz kullanımını koymuşum ama beyaz da bu sene moda olan renklerin başıında geliyor ve diğer renklere oranla dantel kullanımında daha hoş duruyor


2 yorum:

  1. maxi elbiseler ve danteller favorim olucak gibi ;)

    YanıtlaSil
  2. zaranın o renkli pantalonlarına bayıldııım

    YanıtlaSil