18 Mart 2011 Cuma

Kombin Önerileri

Yeni mezun sayıldığım için hala okulumu çok özlüyorum, özellikle 1 gece önceden yapılan yarın ne giysem muhabbetleri..eğer 1 gece önceden ne giyeceğime karar vermediysem mutlaka ertesi gün ilk dersimi kaçırırdım :) işte bu nedenle size yardımcı olsun diye birkaç kombin hazırladım. belki yarın okula giderken ne giyeceğinizi düşünmenize gerek kalmaz :)
çiçek desenli kıyafetlerin bu sene moda olduğunu burada yazmıştım. işte size çiçek desenini çok rahat kullanabileceğiniz bir kombin. buarada elbiselerinizi ceketlerle (kot, deri yada blazer) giymenin yanı sıra birde kot gömleklerle giymeyi deneyin, gerçekten çok hoş duruyor bana güvenin!! :) bu kombini okulda giymek isterseniz günü cumadır; haftanın son günü, haftasonu kapıyı çalmış, okuldan sonra akşama bir plan mutlaka vardır.. içinizdeki mutluluğu yansıtın!! :)


çiçek desenini sadece elbisede değil ayakkabı ve aksesuarlarda da kullanın. Ve sade, sportif görünümünüzü bir şapkayla tamamlayın, havanız olsun :)


Evet farkettim, her kombinde bir çiçek baskısı kullanmışım ama napıyım çok seviyorum!! ama burda göz alıcı olan asıl şey; dantel etek!! Dantelin de bu sene sık sık karşımıza çıkacağını burada  yazmıştım. şimdi bir daha baktımda an itibariyle kendisi wish-listimde :)


Güzel bir haftasonu geçirip, nerden çıktı bu okul şimdi diyip gri-siyahlara bürünmüşşen o gün pazartesidir :) bu tip elbiseleri çok seviyorum eğer bulamazsam kendim uzun bi elbisemi kesmek zorunda kalıcam ama biraz daha oval kesebilirim. Bu kombinde eğer çantayı senenin modası olan neon renklerde kullanmazsanız, herkesin içini bayabilirsiniz, kombine biraz hareket katmak lazım dimi :)


işte benim favorim!! yüksek bel pantolon, nenon renkler, çiçek deseni, göbeği açıkta bırakan bluz.. tüm trendler birarada daha ne olsun :) benimde acilen kısa,göbeği açıkta bırakan bluzlardan almam lazım, yanlız dikkat: zayıf arkadaşlar tamam çok güzel bir göbeğiniz var ama moda olan göbek deliğinin birkaç santim üstünden 2-3 santimlik bir açıklık, bikiniyle karıştırmayalım lütfen :)

Sizin kombininiz hangisi?

P.S: Koyu bir fenerbahçeli olarak takımıma yarınki derbide başarılar diliyorum :) 


9 yorum:

  1. all those looks are adorable!
    X

    YanıtlaSil
  2. I love every single thing on the first picture!

    YanıtlaSil
  3. harıka kombınasyonlar.aranıza yenı katıldım blogumada beklerım
    sevgıler....

    YanıtlaSil
  4. off ! iÇİM ISINDI VALLA bahar gelmiş valla...sevdim bu uyumlu kombinasyonları..:)

    YanıtlaSil
  5. merhaba blogunuzu inceledim çok beğendim.Sizi bloguma bekliyorum yorum ve görüşleriniz benim için önemli:)
    http://thevintagedresses.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Arasinda geçrekten çok güzel parçalar var bayildim ;-)

    YanıtlaSil
  7. Benimki 1. Kombin

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. benimde en beğendiğim 1. olan ama genel olarak hepsi şahane elline sağlık;)


    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil