8 Mart 2011 Salı

Ankara Candır

Yaklaşık 5 gündür Ankarada olduğum için blogumdan uzak kaldım. Hayatıımda inanılmaz bir yer edinmiş, aklım fikrim burdaydı ama o kadar çok gezdim o kadar çok eğlendimki özlemime değdi :) Şansıma hava son güne kadar soğuk değildi ama son gün kar yağdı. Bu senede kar görmeden geçmediği için çok mutluyum çünkü o karlı güne uyanmak muhteşem bir duygu..
Cumartesi akşamı dışardaydk. Okul hayatımın ilk senesinde sık sık gittiğimiz "Salata"ya gidelim dedik ama çok büyük bir hata yaptığımızı farkettiğimizde çok geçti. Salata bir huzur evi kıvamına gelmiş, yaş ortalamasıı 45+, sonuç olarak hiç eğlenemedik, her yanımızda mafyavari adamlar vardı!! 3 senedir gitmemiş olmamın bir nedeni varmıış demekki :) Ankara'ya ziyarette bulunacak kişileri uyarmayı bir borç bilirim: Salataya gitmeyin!!!

Ne giymişim??



Elbisenin yaka kısmındaki transparanlık ve toz pembe-siyah uyumu beni elbiseye aşık etti. Evet bildiğiniz aşk bi yanlışlık yok :)



 
Elbise: Zara
Clutch & Küpeler: Forever New
Bot: Derimod

9 yorum:

  1. çok şık olmuşsun.. yeni sezon mu acaba elbise?=)

    YanıtlaSil
  2. Elbisene bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  3. elbise çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. vaaaay cok $Ik olmu$sun <3

    YanıtlaSil
  5. veracım elbiseyi geçen sezon almıştım :) kızlar çok teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  6. Canım iyi ki bnm blogumu takibe aldın ki bende sana ulaşabildim.harika bir blogun varmış.ayrıca elbise ayakkabı vs herşeyiyle mükemmle bi kombin olmuş,bayıldım...özlem ben bu arada;)mucx

    YanıtlaSil
  7. canımm çok teşekkür ederim seninde blogun cok eglenceli :) çook memnun ooldm özlemcimm

    YanıtlaSil
  8. ayakkabılara bayıldım :) ankaradayım ben de evet salata çok kötü , Satsuma iyi :) Blogunu da izlemedeyim, benimkine beklerimm:))

    YanıtlaSil
  9. takipteym canmm :) ankaranın değerini bil cook özlüorm ben :(

    YanıtlaSil