26 Şubat 2011 Cumartesi

Yüzüklerin Hanımefendisi


Yüzükler tasarımda sınır tanımıyor. Özellikle hayvan figürleri yüzüklerde en çok kullanılan modeller. Biliyosunuz buaralar 10 parmakta 10 yüzük modası var. Ee 10 parmağımıza da aynı yüzüğü takamayacağımıza göre aşağıdaki modellere bi bakmanızı tavsiye ederim. modelleri gördükten sonra kendi yüzüklerime bi baktım, valla çöpe atasım geldi :) eğer izmirde oturuyorsanız her amanki gibi Kemeraltı'na uğramanızı tavsiye ederim. Çok orjinal yüzükler var. Özellikle el yapımı,bakır tellerin kıvrılarak yapıldığı yüzükler gerçekten çok hoş. Hem de bir eşi yok her modelden 1 adet yapılıyor.



Benim yüzükler sönük kalmasın diye postumuza konu olan asıl yüzükleri sona sakladım :) ben bayıldım umarım siz de beğenirsiniz. benim favorim ise pembe vampir dudak :)













3 yorum:

  1. kedili ve çapalı olana bittiiiiim=)

    YanıtlaSil
  2. ayy fotoğraf makinesi pisipisi ve dudaklı favorim :)

    YanıtlaSil
  3. kaktüs çok yaratıcı.. bayıldım!

    YanıtlaSil