23 Şubat 2011 Çarşamba

Trendy: Göğüs Dekoltesi OUT Sırt Dekoltesi IN

Göğüs dekoltesinden nefret eden bir insan olarak bu sezon tam bana göre! çünkü bu sezon nereye baksak sırt dekoltesi göreceğiz. 120 esintisi hala devam ederken modacılar bu sezon yine göğüs kısmı kapalı tasarımlar sunuyorlar bize. Ancak işin sırrı sırt dekoltesinde gizli. Sırt dekoltesi ister elbisede olsun ister bir bluzda her zaman dikkat çekici ve seksidir. Sırt dekoltesi güzel işlenmiş bir bluz, altına bir kot ve topuklularımız!! Daha ne olsun :) Eğer nerede bulabilirim diyorsanız Asos'ta muhteşem modeller var burdan bakabilirsiniz.





Bu ise benim favorim. Hem elbise çiçek desenli hem de sırt dekoltesi gayet seksi :) moda olan herşeyi birarada kullanmak lazım dimi :)

7 yorum:

  1. Hepsi çok güzel,ama ilki ayrı.Almak istemiştim ama bedeni yoktu,tekrar görünce üzüldüm:(

    YanıtlaSil
  2. evet o çok şık ya dantel detaylara bayılıyorum bnde :) umarıım başşka bi yerde benzer modelini bunabilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Elbiseleree bayıldımm ba yıll dımmmm !

    YanıtlaSil
  4. gögüs dekoltesinden daha şık duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. çiçek desenini ve sırt dekoltesini bende çok seviyorum..

    bloğumada beklerim sevgiler..

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle öle !!
    bide ilk elbise cok hos !!
    cok begendim

    YanıtlaSil
  7. Vay be! :) Bence güzel bir IN kesinlikle sırt dekoltesini taşıyabilen bayanlarda enfes duruyor!

    YanıtlaSil