17 Şubat 2011 Perşembe

Leopar heryerde!!!

Leopar modası hiç bitmesin!! :) bu sezonun en büyük getirisi bence leopar modası oldu!! modacılar da benim gibi düşünüyor olmalı ki 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonlarında bol bol leopara yer vermişler. hala leopar desenli bir kıyafetiniz ya da aksesuarınız yoksa elinizi çabuk tutun. çanta,küpe,şal,toka,t-shirt.. leopar heryerde!! ancak benim bu sezon en çok beğenerek giydiğim şey leopar desenli taytım oldu. siyah topuklu bir botla ya da diz üstü bir çizmeyle çok rahat kombinlenebilir. bense bu seferlik detay olarak kullandım :)




kotumu üniversitedeyken almıştım ancak derslerde sıkıntıdan hafif yırtık olan kotu parçaladım :) ama kendisini hala çok seviyorum bu nedenle kışın dolapta beklemesine gönlüm razı olmadı :) yırtık kotumun içine leopar desenli taytımı giydim ve bence çokta güzel oldu :) tayt üstüne kot rahat olur mu derseniz? :) bence gayet rahat ayrıca hava da serin azıcık içimiz ısınsın :)

4 yorum:

  1. bencede leopar modası hiç bitmesinn..canım harika olmuş. ben çok beğendim.hem dikkat çekici hemde rahat göz zevki olmuş.blogunu beğendim.izleyicin oldum.bloguma beklerim canım.sewgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkür ederim değişik bişe denedim beğenmene de çok sevindim <3 bende takipteym merak etme :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş, çok beğendim the new queen! Denemek lazım :) sevgiler...

    YanıtlaSil