16 Şubat 2011 Çarşamba

HOŞGELDİM :)

Senelerdir blog takip ediyorum ama hiçbir zaman kendim bir blog oluşturmayı düşünmedim, zor geldi ya da vaktim olmadı bir sürü sebebi olabilir ancak artık mezun oldum ve işssizim :) bu sene modayla daha çok içli dışlı oldum ve sonunda neden benimde bir blogum olmasın diye düşündüm hazır vakitte bolken :) izmirli bir blogger olarak size çok fazla moda etkinliği sunamayabilirim malum burada öyle etkinlikler çok az ancak güncel moda haberlere, benim tarzım/giydiklerime ve ilginizi çekebilecek diğer konulara yer vermeye çalışacağım.. umarım başarabilirim bana şans dileyin :)

10 yorum:

  1. Merhaba, bende sıkı bir blogger sayılmam iyi izlerim az yazarım. Hayırlı olsun, bol postlar göndermenizi dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. bende dünden beri çok heyecanlıyım akşam yatarken ne postlasam diye düşünüodm :) çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. :D biraz sabır gerektiriyo ve zaman!
    bir sürü şey aynı anda yapmak ve yazmak istiyosun cok karıştımamak istiyorsun belli bir çizgisi olsun istiyorsun=) bol şanss

    p.s eğer yorumlarda kelime doğrulamayı kapatırsan daha rahat yorum yazabiliriz

    YanıtlaSil
  4. öyle bişiden haberim yoktu sölediğin için saol hemen nerden kapatılıosa hallediorm :) tekrar tesekkürler

    YanıtlaSil
  5. ayarlar yorm bolumu kelime dogrulama

    YanıtlaSil
  6. ehh yawaş yawaş alısıorm blogger olmaya :) daa dün bgn 2 noluosa :) okuması iyiydide yazması ayarlaması zormuş ama olsun değer çok güzel bişi :)

    YanıtlaSil
  7. :) saol canımm.. aynı bölümden mezun iki insan olarak bi ortak yanımız varmış ahahah :) siyaset böööööggg :)

    YanıtlaSil