20 Şubat 2011 Pazar

Back to school??

İlkokulda taktığımız o igrenc beyaz yakaları hatırlarmısınız? sahsen ben nefret ediyodum onlardan :) şimdilerde okul kıyafetleri daha bi normal oldu ama bizim çocukluğumuzu yediler o yakalarla! neyse konumuz o diil :) o yakaları ters takıp biraz da işlediğimizi düşünsek? size gururla çok beğeneceğiniz bi do it yourself projesi sunuyorum: karşınızda kolye yakalar yada yaka kolyeler hangisini istiyosanız artık :)


yapması kolay diyemicem çünkü benim gibi dikiş nakış bilmeyen  biri için gece boyu süren bir bel ağrısınına neden oldu :) ama siz bu konuda deneyimliyseniz işiniz çok kolay. yapmanız gerekenler çok basit. önce kendinize istediğiniz bir kumaşı alıyorsunuz ben sateni tercih ettim ama siz bilirsiniz tabi. renk konusunda da pembe yada kırmızı gibi daha canlı renklerde seçilebilir. neyse kumaşı aldıktan sonra hemeeen bir terziye gidip teyzecim/abicim ben yaka istiyorum diyosunuz tabi anlamıo :) isterseniz fotoyu gösterin isterseni benim gibi bisiklet yaka t-shirtten yola çıkın size kalmış. 

 
Ben düğmelerimi Kemeraltı'ndan aldım İzmir'de yaşayanlar bilirler çok fazla çeşit var orda. herşey hazır olduktan sonra düğmeleri bi güzel dikiosunuz yakanıza ve voila!! yazıın rahat rahat kullanabileceğiniz bir aksesuar!


12 yorum:

  1. İşte buna yaratıcılık denmez de neye denir ha?! (:

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederm cnm begenmene cook sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. izmir ve kemeraltı :):) begendim cok güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederim ilaycım :) elim 2 yaka daha var işlenmeyi beklio :) onlar için yine kemeraltına gidicem değişik bişeler bulmaya :)

    YanıtlaSil
  5. woww!=) cok guzel olmuşş

    YanıtlaSil
  6. ohaaaa sedefff :)))))) ellerne sağlıkk hayatmm vallaha bayıldmm yaa :)

    YanıtlaSil
  7. hahahahah ben bu arada gizli bi hayranınımmm :))

    YanıtlaSil
  8. pınarım sensin sanırım dimiii :)

    YanıtlaSil
  9. kullanılan düğmeler çok güzel :)
    ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  10. Ooo,gerçekten çok hoş olmuş!

    Bu arada, bloguma beklerim :)

    http://lacivertojelikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil