28 Şubat 2011 Pazartesi

83.Oscar Ödülleri

Dün gece pek çok kişi için hayal kırıklığıydı, biraz cansız ve sönük oldu sanki. Ama kıyafetler enfesti!! Altın Kürenin aksine yeşil hiçbişey göremesekte (Amy Adams'ın 1.5 milyon dolarlık CARTIER gerdanlığı dışında) kıyafetler sade ve şıktı.Haute Couture tasarıımlarıın damgasını vurduğu gecede kırmızı, siyah, gümüş ve dore öne çıkan renkler olurken, ünlüler en fazla boru gibi inen elbiseleri tercih etmişler. Önce benim ilk 5'im :)

Mila Kunis

Milo Kunis kesinlikle kırmızı halıya damgasını vurdu.  Şifon, dantel uyumunun göz kamaştırdığı elbise Elie Saab'ın  ilkbahar 2011 Haute Couture koleksiyonundan. Dantellerle verilen transparan görüntü özellikle göğüs kısmında olayıı bitirerek arkasından gelen hiçbir bayanın kıyafetini beğenememe neden oluyor. Saçları ve mücevherleri kıyafetiyle son derece uyumlu. Tam bir peri kızı gibi olmuş.

Halle Berry

Siz de Halle Berry'nin asaleti yeter diyenlerden misiniz? Kadın ne giyse yakışıyor ama bu elbisenin de hakkını vermek lazım. Straplez kesimli korse tarzı Marchesa elbisesi taş işlemelerle mükemmel bir hale getirilmiş.  Bacaklardan başlayan ve kuyruğu oluşturan organza ve ipek tüller ise bir harika. Takı olarak sadece küpe kullanan Halleciğme söyleyecek laf bulamııyorum. Gerçekten muhteşem!!
 
Cate Blanchett

Sanat eseri diye ben buna derim. Şu elbisenin işlemelerine bakarmısınız? Bunu işleyen çocuk kör oldu deseniz inanırıım yani :)  Givenchi Haute Couture elbisesinin pilili etek kısmı, belde boncuklarla oluşturulan kemer kısmı ve yine işlemelerle göğüs kısmında yaratılan yuvarlak pencere görüntüsü enfes. Sırt Dekoltesi için ise diyecek laf bulamıyorum buyrun kendiniz hayran hayran bakın :)


Camila Alves
Bir insan bir elbiseyi ancak bu kadar güzel taşır herhalde.  Camila Alves, Kaufman Franco elbisesi içinde resmen nefes kesiyor. Göğüs dekoltesinin kesimi muhteşem. Kıyafetten daha çok baktıran mücevherleri, saçı, makyajı, elbisesinin asaleti herşey uyum içinde. 

 Celine Dion
Tercihini Armani Prive'den yana kullanan ve her zaman çok şık olan Celine Dion yine muhteşem görünüyor. Baskısız, işlemesiz sade elbisesinin özelliği kumaşında saklı :) Alt taraflar biraz buruşmuş olsa da elbisenin yüzeyine, kesimine, rengine herşeyine bayıldım. Gözümüze sokmadan kullandığı göğüs dekoltesini devasa bir CARTIER süslüyo daha ne olsun :) Saçı, makyajı, Jimmi Choo ayakkabıları ve kıyafetiyle gecenin en romantik kadını Celine Dion. 



Dün gece kırmızı elbiselerin birbirinden başarısız versiyonlarını gördük.  Jennifer Lawrence ile başlayalım. Kendisine birilerinin kırmızı gibi iddialıı bir rengin insanı vezir de rezil de edebileceğini anlatması gerekirdi! 
Elbisenin kesimi çok sıradan, tamam vücudu sarıyo, seksilik tavan da çok basitsin bebeğim.

Jennifer Hudson ise nar çiçeği bir Atalier Versace içerisinde yada dışındaydı tam anlayamadım. O göğüs dekoltesine hala inanamııyorum. Hiç hoş bir görüntü değil zaten biz de oraya bakmaktan elbiseyi algılayamıyoruz.

Anna Hathaway.. Gece boyunca 8 kostüm değiştirdi. Ama bu kadar güzel bir ateş kıırmızısı Valentino elbiseyi malesef taşıyamadı. Kendisine eşlik eden ve tam bir solaryum faciası olan (bu konuda Fedon'la yarışır sanırm :)) Valentino'dan mı kaynaklanııyordu yoksa bişey mi eksikti bilemiyorum ama hiç beğenmedim.


Kırmızı elbiselerin en başarılısı kuşkusuz Sandra Bullock'un üstündeki  straplez kesim Vera Wang elbise.Elbisenin göğüs kısmındaki o pencere ve arka kısımdaki fiyonk göz alıcı. Ancak Sandra Bullock, acemi makyajı ve yaptırmaya tenezzül etmediği saçlarıyla elbisenin tüm havasını söndürmüş. Huu huuu Sandra biz 8.30 derslerimize bile fön çektirip giderdik sabahıın köründe sen nerede olduğunun farkındamısıın acaba??





Dün gece daha iyi olmasını bekleğim bir isimdi Scarlett Johansson. Mor ve çiçek baskılı dantel elbisesi Dolce&Gabbana. Ancak çok başarısız. Yaka kısmındaki transparanlık ve arkasından gelen sütyen görünümünden mi bahsediyim, yoksa tek ve çift kat dantel kullanımının yarattığı faciadan mı yoksa Scarlett'in makyajıyla o güzelim yüzüne verdiği basit havadan mı?


Hiç beklemediğim bir görüntüydü. Natalie Portman'ı saatlerce bekledim kırmızı halıda görmek için, bunun içinmiydi yani? Özel tasarıım yaka kısmı işlemeli Rotarde elbise giyen Natalie beni hayal kıırııklığıına uğrattı. Tamam çok kötü değil ama hamileliğin verdiği güzellik bile seni sııradan gösteriyorsa, ödül alacağın gece için SANA daha çok yakışan bir elbise seçebilirdin. Elbise kendi halinde muhteşem AMA.. Bir kere renk seçimi çok yanlış, Natalie Portman'a hiç yakışmamış.O göğüslerini de çocuguna saklasaymış daha iyi olurmuş. Peki o küpelerin modası geçeli kaç sezon oldu? Ahhh o ayaklar!! Kadının 5 ayrı parmağı birbirinden bağıımsız yaşıyo ama o inantla, ayakkabının elbisenin altından göründüğünü bile bile, burnu açık ayakkabı giyiyo, ve gördüğüm kadarıyla oje de sürmüyo. Olsun seni hala çok seviyorum :)

Vee İşte Gecenin En Rüküşleri!!

Marisa Tomei etek kısmı asimetrik kesim tüllerle süslenmiş (pardon berbat edilmiş) Charles James elbisesinin içinde resmen göz tırmalıyor. O saçlar yağmurda ıslanmışta, fönü bozulmuş gibi. Takılar çok alakasız ve zevksiz. Elbisenin göğüs kısmı nerede oralara yerleşmesi gereken göğüsler nerede? Saten kısımla aynı tonda olması gereken tüller nerede? Beni bu sorularla başbaşa bıraktın Marisa çok fenasın bebeğim.


Bu elbise Dior Haute Couture değilmi? Biz bunu defilede görüpte bayılmadık mı?  Giyen kadın Nicole Kidman değil mi? Bütün soruların cevabı EVET ise neden olmamış. Nicole Kidman sanki çeyiz örtüsünü çıkarmış, alalade bir şekilde üstüne sarmıış ve 83.Oscar ödüllerini şereflendirmiş. Saçlar desen demode, Pierre Hardy ayakkabılarının ne takılarıyla ne makyajıyla ne de kıyafetiyle alakası var. Bir yıldız böylece kaymış oldu geçmiş olsun.

Basitlik abidesi!! Bu kadın Penelope Cruz olamaz! Tamam anladık yeni anne oldun ama göğüslerinden süt fışkırdıgını tüm dünya görmese de olurdu. L'Wren Scott elbise gerçekten çok kötü. Off bilmiyorum yorum yapamicam böyle bi görüntüyü biz haketmedik!!

Postuma burada son verirken NTV'nin çevirmenlerine sesleniyorum: Ödüllerden daha çok kıyafetlerin konuşulacağını bile bile ünlü markaların ismini yanlış telaffuz etmemek için önceden biraz alıştırma yapsaydınız biz de töreni daha rahat izlerdik.






3 yorum:

  1. ahaha yorumlarına cok gulmekle beraber hepsine katılıyorum :D ozellikle natalie portmanın ayakları konusunda ahaha:D

    YanıtlaSil
  2. penelope cruz niye öyle giyinmiş anlamadm hele ki Javier Bardem gibi bir kocanın yanında :) adamın yanına yakışmamış vallahi

    YanıtlaSil