18 Mart 2011 Cuma

Kombin Önerileri

Yeni mezun sayıldığım için hala okulumu çok özlüyorum, özellikle 1 gece önceden yapılan yarın ne giysem muhabbetleri..eğer 1 gece önceden ne giyeceğime karar vermediysem mutlaka ertesi gün ilk dersimi kaçırırdım :) işte bu nedenle size yardımcı olsun diye birkaç kombin hazırladım. belki yarın okula giderken ne giyeceğinizi düşünmenize gerek kalmaz :)
çiçek desenli kıyafetlerin bu sene moda olduğunu burada yazmıştım. işte size çiçek desenini çok rahat kullanabileceğiniz bir kombin. buarada elbiselerinizi ceketlerle (kot, deri yada blazer) giymenin yanı sıra birde kot gömleklerle giymeyi deneyin, gerçekten çok hoş duruyor bana güvenin!! :) bu kombini okulda giymek isterseniz günü cumadır; haftanın son günü, haftasonu kapıyı çalmış, okuldan sonra akşama bir plan mutlaka vardır.. içinizdeki mutluluğu yansıtın!! :)


çiçek desenini sadece elbisede değil ayakkabı ve aksesuarlarda da kullanın. Ve sade, sportif görünümünüzü bir şapkayla tamamlayın, havanız olsun :)


Evet farkettim, her kombinde bir çiçek baskısı kullanmışım ama napıyım çok seviyorum!! ama burda göz alıcı olan asıl şey; dantel etek!! Dantelin de bu sene sık sık karşımıza çıkacağını burada  yazmıştım. şimdi bir daha baktımda an itibariyle kendisi wish-listimde :)


Güzel bir haftasonu geçirip, nerden çıktı bu okul şimdi diyip gri-siyahlara bürünmüşşen o gün pazartesidir :) bu tip elbiseleri çok seviyorum eğer bulamazsam kendim uzun bi elbisemi kesmek zorunda kalıcam ama biraz daha oval kesebilirim. Bu kombinde eğer çantayı senenin modası olan neon renklerde kullanmazsanız, herkesin içini bayabilirsiniz, kombine biraz hareket katmak lazım dimi :)


işte benim favorim!! yüksek bel pantolon, nenon renkler, çiçek deseni, göbeği açıkta bırakan bluz.. tüm trendler birarada daha ne olsun :) benimde acilen kısa,göbeği açıkta bırakan bluzlardan almam lazım, yanlız dikkat: zayıf arkadaşlar tamam çok güzel bir göbeğiniz var ama moda olan göbek deliğinin birkaç santim üstünden 2-3 santimlik bir açıklık, bikiniyle karıştırmayalım lütfen :)

Sizin kombininiz hangisi?

P.S: Koyu bir fenerbahçeli olarak takımıma yarınki derbide başarılar diliyorum :) 


14 Mart 2011 Pazartesi

Elle 'Ayın Blogger'ı Yarışması



"Bloguma Dokunma" hareketi hepimizin katkısıyla büyürken, bloggerlara bir destekte Elle'den geldi. Elle ayın bloggerı yarışması için severek takip ettiğimiz 5 bloggerı seçmiş ve bizim oyumuza sunmuş. Kimsenin biz bloggerlar için kılını kıpırdatmadığı şu günlerde, inadına yazan ve paylaşan arkadaşlarımıza destek olalım. Buarada inşallah hepimize ayın bloggerı olmak nasip olur ;) ama o güne kadar hemen BU adrese giderek ayın bloggerı olmasını istediğiniz kişinin resmini beğenmeniz yeterli..

sizce kim bu ayın bloggerı kim?


http://www.facebook.com/album.php?aid=274748&id=304442071218

http://www.facebook.com/blogumadokunma

11 Mart 2011 Cuma

Bloguma Dokunma!!

DNS ayarlarını değiştirmekte bir fayda etmiyor sanırım, çünkü blogum görüntüleniyor ancak kumanda paneli görünmediği ve onun yerinde "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir" yazdığı için yeni post yayınlayamıyorum arkadaşlar!! birşeyi eksik mi yapıyorum bilmiyorum ama şanslı olduğum birkaç dakika içerisinde postlarımı yayınlamaya devam edicem.

BLOGUMA DOKUNMA!!!

http://www.facebook.com/blogumadokunma

8 Mart 2011 Salı

Ankara Candır

Yaklaşık 5 gündür Ankarada olduğum için blogumdan uzak kaldım. Hayatıımda inanılmaz bir yer edinmiş, aklım fikrim burdaydı ama o kadar çok gezdim o kadar çok eğlendimki özlemime değdi :) Şansıma hava son güne kadar soğuk değildi ama son gün kar yağdı. Bu senede kar görmeden geçmediği için çok mutluyum çünkü o karlı güne uyanmak muhteşem bir duygu..
Cumartesi akşamı dışardaydk. Okul hayatımın ilk senesinde sık sık gittiğimiz "Salata"ya gidelim dedik ama çok büyük bir hata yaptığımızı farkettiğimizde çok geçti. Salata bir huzur evi kıvamına gelmiş, yaş ortalamasıı 45+, sonuç olarak hiç eğlenemedik, her yanımızda mafyavari adamlar vardı!! 3 senedir gitmemiş olmamın bir nedeni varmıış demekki :) Ankara'ya ziyarette bulunacak kişileri uyarmayı bir borç bilirim: Salataya gitmeyin!!!

Ne giymişim??



Elbisenin yaka kısmındaki transparanlık ve toz pembe-siyah uyumu beni elbiseye aşık etti. Evet bildiğiniz aşk bi yanlışlık yok :)



 
Elbise: Zara
Clutch & Küpeler: Forever New
Bot: Derimod

2 Mart 2011 Çarşamba

Trendy: Bu Bahar Ne Giymeli?

Evet biliyorum havalar hala soğuk bahar havasına giremedik ama öyle oturup beklemekle olmaz. Bahara hazırlık yapmak gerekir, ki ben şimdiden hazırlıklarıma başladım. Tüm markalar bahar koleksiyonlarını satışa sundu bayanlar, neler trendmiş bir göz atın ve kendinizi alışverişe verin. Havalar ısınsın, çiçekler açsın, gezip tozalım, sokakta kendimize baktıralım dimi ama :)

1. Neon Pantolonlar
Dikkat çekmeye hazırmısınız? Neon renkler bu sene ilkbahar-yaz koleksiyonlarına damgasını vurdu. Çantalarda, elbiselerde,eteklerde her yerde renkler parlak ve göz alıcı. Ama siz bana güvenin önceliğinizi pantolonlara verin. Bu sezon dolabınızda bulunması gereken ilk olmazsa olmazımız neon renklerde bir pantolon. Özellikle pembe kotlar bu sene her yerde olacak demedi demeyin. Özellikle ZARA'da çok fazla alternatif var bi göz atın derim.

 


2. Tulumlar
Tulumlara bayılıyorumm, bayılıyorumm!! Ben bi tane çoktaaan aldım ama havaların ısınmasını bekliyorum. Tulumları havanın sıcaklığıına göre deri ya da kot ceketlerle çok rahat kombinleyebilirsiniz. Yalnız düz renklerden ziyade baskılı modeller daha hoş gözüküyor sanki. Sizce?
Tulum burda 44 beden gibi görünse de aslıında 36 beden :) Tulumu alırken desenine resmen aşıık oldum. (Koton)





3. Maxi Elbiseler
Mini elbiseler dolaplarda yerini korurken, yanına bir de maxi elbiseleri eklemenin zamanı geldi. Renk renk, çeşit çeşit her mağazada mutlaka zevkinize uygun bir tane bulabilirsiniz. Ben Forever New ve ASOS'taki modellere bayıldım, yolunuz düşerse bir bakın.







4. Şapkalar
Bu bahar sakın şapkasız dışarı çıkmayın bayanlar! Özellikle maxi elbiselerle müthiş duruyor. O kadar güzel ve farklı modeller var ki arasak neler buluruz :)





5.Dantel
Bu sezon yine sıklıkla göreceğiz şeylerin başında geliyor dantel. Dantel, kısmen ya da komple, bütün kııyafetlerde kullanılıyor. Hem sade hem de seksi olmak istiyorsanız mutlaka dantel bir etek, bluz, ya da elbise alın kızlar!!




Farketmeden hep beyaz kullanımını koymuşum ama beyaz da bu sene moda olan renklerin başıında geliyor ve diğer renklere oranla dantel kullanımında daha hoş duruyor


Bloguma Dokunma


 Daha 2 haftam dolmadı blog dünyasında dün aldığıım haberle yıkıldım. Herşeyin yasaklanmaya başladığı ülkemizde artık birbirimizle fikir alışverişi yaptığımız, yeni şeyler keşfettiğimiz, dostluklar kurduğumuz bloglarımızda elimizden alındı. Çünkü bırakın fikir alışverişini düşünmemizi bile istemiyorlar, yeni şeyler öğrenmemiz onları korkutuyor. Ama sonuna kadar yazmaya devam edicem ben, ayrııca Facebook ve Twitterdaki "Bloguma Dokunma" sayfalarıına da üye olarak tepkimizi belli edebiliriz. gerçi ne kadar etkili olur bilmiyorum ama biz inadına yazalım,inadına paylaşalım

28 Şubat 2011 Pazartesi

83.Oscar Ödülleri

Dün gece pek çok kişi için hayal kırıklığıydı, biraz cansız ve sönük oldu sanki. Ama kıyafetler enfesti!! Altın Kürenin aksine yeşil hiçbişey göremesekte (Amy Adams'ın 1.5 milyon dolarlık CARTIER gerdanlığı dışında) kıyafetler sade ve şıktı.Haute Couture tasarıımlarıın damgasını vurduğu gecede kırmızı, siyah, gümüş ve dore öne çıkan renkler olurken, ünlüler en fazla boru gibi inen elbiseleri tercih etmişler. Önce benim ilk 5'im :)

Mila Kunis

Milo Kunis kesinlikle kırmızı halıya damgasını vurdu.  Şifon, dantel uyumunun göz kamaştırdığı elbise Elie Saab'ın  ilkbahar 2011 Haute Couture koleksiyonundan. Dantellerle verilen transparan görüntü özellikle göğüs kısmında olayıı bitirerek arkasından gelen hiçbir bayanın kıyafetini beğenememe neden oluyor. Saçları ve mücevherleri kıyafetiyle son derece uyumlu. Tam bir peri kızı gibi olmuş.

Halle Berry

Siz de Halle Berry'nin asaleti yeter diyenlerden misiniz? Kadın ne giyse yakışıyor ama bu elbisenin de hakkını vermek lazım. Straplez kesimli korse tarzı Marchesa elbisesi taş işlemelerle mükemmel bir hale getirilmiş.  Bacaklardan başlayan ve kuyruğu oluşturan organza ve ipek tüller ise bir harika. Takı olarak sadece küpe kullanan Halleciğme söyleyecek laf bulamııyorum. Gerçekten muhteşem!!
 
Cate Blanchett

Sanat eseri diye ben buna derim. Şu elbisenin işlemelerine bakarmısınız? Bunu işleyen çocuk kör oldu deseniz inanırıım yani :)  Givenchi Haute Couture elbisesinin pilili etek kısmı, belde boncuklarla oluşturulan kemer kısmı ve yine işlemelerle göğüs kısmında yaratılan yuvarlak pencere görüntüsü enfes. Sırt Dekoltesi için ise diyecek laf bulamıyorum buyrun kendiniz hayran hayran bakın :)


Camila Alves
Bir insan bir elbiseyi ancak bu kadar güzel taşır herhalde.  Camila Alves, Kaufman Franco elbisesi içinde resmen nefes kesiyor. Göğüs dekoltesinin kesimi muhteşem. Kıyafetten daha çok baktıran mücevherleri, saçı, makyajı, elbisesinin asaleti herşey uyum içinde. 

 Celine Dion
Tercihini Armani Prive'den yana kullanan ve her zaman çok şık olan Celine Dion yine muhteşem görünüyor. Baskısız, işlemesiz sade elbisesinin özelliği kumaşında saklı :) Alt taraflar biraz buruşmuş olsa da elbisenin yüzeyine, kesimine, rengine herşeyine bayıldım. Gözümüze sokmadan kullandığı göğüs dekoltesini devasa bir CARTIER süslüyo daha ne olsun :) Saçı, makyajı, Jimmi Choo ayakkabıları ve kıyafetiyle gecenin en romantik kadını Celine Dion. 



Dün gece kırmızı elbiselerin birbirinden başarısız versiyonlarını gördük.  Jennifer Lawrence ile başlayalım. Kendisine birilerinin kırmızı gibi iddialıı bir rengin insanı vezir de rezil de edebileceğini anlatması gerekirdi! 
Elbisenin kesimi çok sıradan, tamam vücudu sarıyo, seksilik tavan da çok basitsin bebeğim.

Jennifer Hudson ise nar çiçeği bir Atalier Versace içerisinde yada dışındaydı tam anlayamadım. O göğüs dekoltesine hala inanamııyorum. Hiç hoş bir görüntü değil zaten biz de oraya bakmaktan elbiseyi algılayamıyoruz.

Anna Hathaway.. Gece boyunca 8 kostüm değiştirdi. Ama bu kadar güzel bir ateş kıırmızısı Valentino elbiseyi malesef taşıyamadı. Kendisine eşlik eden ve tam bir solaryum faciası olan (bu konuda Fedon'la yarışır sanırm :)) Valentino'dan mı kaynaklanııyordu yoksa bişey mi eksikti bilemiyorum ama hiç beğenmedim.


Kırmızı elbiselerin en başarılısı kuşkusuz Sandra Bullock'un üstündeki  straplez kesim Vera Wang elbise.Elbisenin göğüs kısmındaki o pencere ve arka kısımdaki fiyonk göz alıcı. Ancak Sandra Bullock, acemi makyajı ve yaptırmaya tenezzül etmediği saçlarıyla elbisenin tüm havasını söndürmüş. Huu huuu Sandra biz 8.30 derslerimize bile fön çektirip giderdik sabahıın köründe sen nerede olduğunun farkındamısıın acaba??





Dün gece daha iyi olmasını bekleğim bir isimdi Scarlett Johansson. Mor ve çiçek baskılı dantel elbisesi Dolce&Gabbana. Ancak çok başarısız. Yaka kısmındaki transparanlık ve arkasından gelen sütyen görünümünden mi bahsediyim, yoksa tek ve çift kat dantel kullanımının yarattığı faciadan mı yoksa Scarlett'in makyajıyla o güzelim yüzüne verdiği basit havadan mı?


Hiç beklemediğim bir görüntüydü. Natalie Portman'ı saatlerce bekledim kırmızı halıda görmek için, bunun içinmiydi yani? Özel tasarıım yaka kısmı işlemeli Rotarde elbise giyen Natalie beni hayal kıırııklığıına uğrattı. Tamam çok kötü değil ama hamileliğin verdiği güzellik bile seni sııradan gösteriyorsa, ödül alacağın gece için SANA daha çok yakışan bir elbise seçebilirdin. Elbise kendi halinde muhteşem AMA.. Bir kere renk seçimi çok yanlış, Natalie Portman'a hiç yakışmamış.O göğüslerini de çocuguna saklasaymış daha iyi olurmuş. Peki o küpelerin modası geçeli kaç sezon oldu? Ahhh o ayaklar!! Kadının 5 ayrı parmağı birbirinden bağıımsız yaşıyo ama o inantla, ayakkabının elbisenin altından göründüğünü bile bile, burnu açık ayakkabı giyiyo, ve gördüğüm kadarıyla oje de sürmüyo. Olsun seni hala çok seviyorum :)

Vee İşte Gecenin En Rüküşleri!!

Marisa Tomei etek kısmı asimetrik kesim tüllerle süslenmiş (pardon berbat edilmiş) Charles James elbisesinin içinde resmen göz tırmalıyor. O saçlar yağmurda ıslanmışta, fönü bozulmuş gibi. Takılar çok alakasız ve zevksiz. Elbisenin göğüs kısmı nerede oralara yerleşmesi gereken göğüsler nerede? Saten kısımla aynı tonda olması gereken tüller nerede? Beni bu sorularla başbaşa bıraktın Marisa çok fenasın bebeğim.


Bu elbise Dior Haute Couture değilmi? Biz bunu defilede görüpte bayılmadık mı?  Giyen kadın Nicole Kidman değil mi? Bütün soruların cevabı EVET ise neden olmamış. Nicole Kidman sanki çeyiz örtüsünü çıkarmış, alalade bir şekilde üstüne sarmıış ve 83.Oscar ödüllerini şereflendirmiş. Saçlar desen demode, Pierre Hardy ayakkabılarının ne takılarıyla ne makyajıyla ne de kıyafetiyle alakası var. Bir yıldız böylece kaymış oldu geçmiş olsun.

Basitlik abidesi!! Bu kadın Penelope Cruz olamaz! Tamam anladık yeni anne oldun ama göğüslerinden süt fışkırdıgını tüm dünya görmese de olurdu. L'Wren Scott elbise gerçekten çok kötü. Off bilmiyorum yorum yapamicam böyle bi görüntüyü biz haketmedik!!

Postuma burada son verirken NTV'nin çevirmenlerine sesleniyorum: Ödüllerden daha çok kıyafetlerin konuşulacağını bile bile ünlü markaların ismini yanlış telaffuz etmemek için önceden biraz alıştırma yapsaydınız biz de töreni daha rahat izlerdik.